- O1. Identificarea şi sintetizarea celor mai importante realizări şi reglementări (studii, rapoarte, proiecte de cercetare, lucrări ştiinţifice, reglementări legislative etc.) privind telemunca, în special evaluarea performanței și satisfacției angajaților;
- O2. Identificarea cerinţelor angajatorilor (departamente de resurse umane, management) privind evaluarea angajaţilor în sistem telemuncă, KPI - indicatori de performanţă cheie, analize comparative cu munca tradiţională;
- O3. Identificarea profilului psihografic al angajaților și a percepţiei acestora privind telemunca, nivelul de satisfacţie în regim telemuncă, analize comparative cu munca tradiţională, echilibrul viaţă profesionala / viaţă personală;
- O4. Proiectarea unui model matematic de evaluare a angajaților în regim de telemuncă, în baza stabilirii unor corelații statistic semnificative între cerințele angajatorilor (variabile de output) și profilul psihografic și percepția angajaților (variabile de input);
- O5. Oferirea unor instrumente analitice de măsurare a performanţei şi satisfacţiei angajaţilor în contextul telemuncii, integrarea acestora într-o platformă distribuită, cu module atât la angajatori, cât şi la analist
- O6. Diseminarea rezultatelor cercetării